3 mita koja vas sprečavaju da oslabite

3 mita koja vas sprečavaju da oslabite

Početak januara uvek je posvećen razmišljanju kako da izgubimo kilograme koje smo dobili tokom praznika. Fitnes instruktorka Tifani Hol otkrila je mitove koji vas sprečavaju da oslabite.

 Foto: Shutterstock

I dok nekako svi znamo šta bi trebalo, a šta ne, da radimo, Tifani kaže da je mršavljenje zapravo jako lako za razumeti. Tifani je bila trener u emisiji "Biggest Loser" i predlaže dvadesetominutni trening umesto provođenja sat vremena u teretani.

Ona je otkrila tri mita koja vas sprečavaju da oslabite i budete najbolja verzija sebe:

Mit broj jedan: Ograničen unos kalorija je ključ

Izgladnjivanje nije rešenje. Ukoliko ne unosite dovoljnu količinu hrane iscrpećete organizam i nakon nekoliko dana dijete vratićete se na stari režim ishrane. Potrebno je da pronađete izbalansirani jelovnik koji će biti vaš način života na duge staze, a koji će vam omogućiti da mršavite i ne gladujete.

 Foto: Shutterstock

Mit broj dva: Morate da provodite sate u teretani

Nije dobro da provodite sate u teretani i izvodite stalno jedne te iste vežbe jer se vaše telo vremenom navikava na te pokrete. Takvo vežbanje nije produktivno. Ova mama jednog deteta preporučuje 20-minutni trening visokog intenziteta.

Mit broj tri: Šejkovi i sokovi vode ka gubitku kilograma

Dok pijete razne napitke vi gubite samo vodu, ne masti. To nije rešenje za trajan gubitak kilograma. Balansirana i lagana ishrana je ključ za vašu težinu.