Slavni trener otkrio kako do ravnog stomaka za 7 dana

Ako želite da brzo smršate, vrlo verovatno ste isprobali razne metode koje obećavaju brz gubitak kilograma. Međutim, ako vam nije cilj da iscrpite organizam, morate to učiniti pametno. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sam Wood (@samjameswood) on

Trener Sem Vuds tvrdi da je u nedelju dana moguće doći do ravnijeg stomaka i izgledati bolje, ali morate uživati u procesu mršavljenja.

Iako i sam kaže da se promene ne događaju preko noći i da je važno biti realan, za početak isprobajte njegovih pet saveta koji će, za početak, dati iznenađujuće rezultate.

1. Kombinujte HIIT i trening otpora

Ako želite da sagorevate mast, morate raditi HIIT, odnosno intervalni trening visokog intenziteta. Rezultat takvih vežbi je ubrzan metabolizam i nakon završetka treniranja. 

"Uz HIIT, dodajte i trening otpora kojim ćete oblikovati mišiće", savetuje Vuds.

2. Izbacite procesirane ugljene hidrate i rafinirani šećer iz prehrane

Procesirani ugljeni hidrati i rafinirani šećer ne obiluju vlaknima, brzo se probavljaju i nedostaju im hranjive stvari.

"Takva hrana može da uzrokuje pad šećera u krvi i da rezultira prejedanjem. Ugljeni hidrati su primarni izvor energije pa će vaše telo smanjenjem njihovog unosa sagorevati više masti", pojasnio je Vuds.

3. Nemojte piti puno alkohola

Alkohol telo smatra otrovom i uvek će mu biti prioritet da ga sagori. Problem je što zbog toga neće moći da sagoreva masti ili nešto drugo što ste konzumirali.

"To postaje pravi problem kada kasno navečer uz alkohol jedete masnu hranu. Vaše telo će tada da zadrži mast jer će pokušati prvo da se reši alkohola. Ne treba izostaviti da alkohol negativno utiče na kvalitet sna, a i veća je verovatnost da ćete zbog mamurluka propustiti jutarnju rekreaciju", dodao je trener.

4. Jedite prave masti

Važno je unositi dobre masti koje nas čine sitima i sprečavaju prejedanje. 

5. Hidrirajte organizam

Otprilike dve trećine ljudskog organizma čini voda. Kad je telo dehidrirano, telo ne može normalno da funkcioniše, a to se odnosi i na metabolizam. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sam Wood (@samjameswood) on

"Dehidratacija se često meša sa glađu zbog čega možda jedete više nego što biste trebali. Dnevno bi trebalo da popijete barem dve litre vode", savetuje Vuds.

Pročitaj još