3 vežbe za savršene trbušnjake

3 vežbe za savršene trbušnjake

Iako svi potajno sanjamo da imamo savršeno izvajan stomak i čuvene pločice, skoro da nikada nemamo vremena za odlazak u teretanu.

Foto: Shutterstock

Mi vam donosimo tri vežbe za savršene trbušnjake koje možete da radite i kod kuće.

Vožnja bicikla

Foto: Shutterstock

Ovo je jedna od najefektivnijih vežbi za trbušnjake i bokove. Sve što trebate da uradite jeste da legnete leđima na pod, dlanove savijete iza glave, a noge podignete u vazduh. Približite kolena i polako se krećite u pokretu vožnje bicikla. Lagano dišite. Uradite 15 ponavljanja u tri serije.

Klasični trbušnjaci

Foto: Pixabay

Iako nije najkompletnija vežba za trbušne mišiće, ipak je efikasna jer pogađa dva para pločica. Klasični trbušnjaci mogu da budu deo treninga stomaka, ali nikako i centralni. Uradite 15 ponavljanja u tri serije.

Izdržaj

Foto: Shutterstock

Iako ne izgleda preterano zahtevno, ova vežba će vas preznojiti. Ona tera na rad ne samo stomačne, već i mišiće celog tela. Pet minuta posvetite ovoj vežbi i bićete i više nego zadovoljni postignutim rezultatima. Lezite na pod, stomakom na dole. Savijte laktove na 90 stepeni i postavite se u ležeći položaj na laktove. Oslanjajte se samo na podlaktice i vrhove prstiju na nogama. Držite telo što ravnije, napregnite stomačne mišiće i ne opuštajte se. Ostanite u ovom položaju koliko god možete. Početnicima se savetuje da to bude 60-tak sekundi.