Zategnuta zadnjica bez čučnjeva je moguća uz ove vežbe

Zategnuta zadnjica bez čučnjeva je moguća uz ove vežbe

Ako sanjate o telu sa izraženim kukovima i da vam bude definisana i zategnuta zadnjica, morate odmah da počnete sa vežbanjem.

Foto: Shutterstock

Ukoliko želite da transformišete svoju pozadinu, ali niste ljubitelj čučnjeva, ili ne možete da ih radite iz nekih drugih razloga (povrede i slično), ove vežbe su sjajno rešenje.

Naravno, magični prah ne postoji, te ne očekujte da ćete preko noći dobiti zadnjicu iz snova.

Za bilo kakve rezultate, potrebno je da budete istrajni i redovno vežbate.

Pogledajte video:

@theamlifestyle

BOOTY CIRCUIT w NO squats 🤩what else would u like to see on my page? ##gluteworkout ##body ##fitnessmotivation ##workout ##fitgirl ##fyp ##bodypositive

♬ Believer [NSG Remix] - Romy Wave

Ove vežbe utiču na mišiće gluteusa, ali i nogu, a jačate i donji deo stomaka.

Svaku seriju ponavljate tri puta.

Za njih vam nije potrebna teretana, već ih možete raditi i kod svoje kuće, a idealno bi bilo ujutru.

Razbuđivanje i jačanje “zadnjeg” dela, pa gde ćete bolje?

Započinjete sa vežbom “glute bridges”, gde ležite na podu, a potom izdižete telo u poziciju mosta.

Nakon toga imate izdržaj na jednoj, pa na drugoj nozi, udarce sa strane, kao i rotiranje nogom.

Sve što vam je potrebno da definišete zadnjicu onako kako ste oduvek želeli.