Kako smanjiti apetit za samo 2 minuta

Kinezi koriste ovu vežbu kako bi smanjili prejedanje i istrenirali telo da traži hranu samo kada je istinski gladno. Nije tajna da se ljudi sa prekomernom težinom – prejedaju. Otkrivamo vam najlakši način kako smanjiti apetit i to za samo 2 minuta!

 Foto: Shutterstock

Neki jedu kad su pod stresom, drugima je dosadno bez slatkiša ili grickalica dok sede za računarom, treći ne mogu da gledaju film bez sendviča. U svakom slučaju stvara se loša navika, koja je praćena stalnim osećajem gladi. Kako prestati misliti na hranu?

Moguće je da umanjite apetit za samo dva minuta:

Ova jednostavna vežba drevne kineske gimnastike – Ći Gong, pomoći će vam da se rešite osećaja gladi.

Kineski ći gong majstori tvrde da ova tehnika 100% blokira osećaj gladi. Vežbu treba da praktikuju svi oni koji se hrane neregularno, ili jedu previše i oni koji stalno žele nešto da pojedu.

Kako se izvodi:

Pre izvođenja vežbe popijte čašu (200 ml) tople vode.

 Foto: Shutterstock

Izaberite naslon za ruke – srednje visoku stolicu ili sto. Naslonite se laktovima na naslon stolice ili se naslonite dlanovima na stolicu.

Visinu naslona izaberite tako da vam bude maksimalno udobno, a kičma savijena.

Duboko udahnite i istovremeno uvucite stomak koliko god možete. Zadržite dah 3-4 sekunde. Izdahnite i opustite stomačne mišiće. Ponovite 10 puta. Osećaj gladi će nestati odmah ili nakon nekoliko minuta.

Da biste unosili manju količinu hrane za jedan obrok, radite ovu vežbu 10-15 minuta pre obroka. Na taj način osećaj sitosti se javlja brže nego obično. Najbitnije, raditi ovu disajnu vežbu odmah čim vaša ruka potegne za nečim u frižideru.

U čemu je suština vežbe

 Foto: Shutterstock

Za vreme izvođenja vežbe abdominalni mišići "premeštaju" deo želudačnog soka i osećaj gladi nestaje. Vremenom, želja da se prezalogaji nestaje i počinjete da osećate glad samo tada, kad je organizmu zaista potrebna hrana.

Čim osetite želju da pojedete nešto, znači da se u želucu pojavila manja količina želudačnog soka. Popijte čašu tople vode i uradite disajnu vežbu 5-10 puta.

Koristite ovu tehniku da biste spečili prejedanje u večernjim časovima.

Pročitaj još