Može i bez slatkiša: Idealna hrana za preživljavanje PMS-a

PMS – Period kada su žene osetljivije, menja im se raspoloženje, osećaju veću potrebu za hranom, naročito za slatkišima… Ti dani su definitivno period koji bi preležale u toplom krevetu uz novu sezonu omiljene serije. Slažete li se?

Ove dane prati i povećana potreba za slatkišima. Kako je sprečiti, da li je to moguće? Kako se odreći čokolade sa keksom, kako nam nije žao da je ostavimo da bude usamljena u frižideru?

Slatkiši i grickanje bilo čega što nam se nađe pri ruci jeste stvar koju želimo da izbegnemo, naročito u onim danima. Dakle, naš cilj jeste da jedemo šećer, ali onaj koji je koristan za naše zdravlje, koji se nalazi u raznim namirnicama.

Krenućemo sa možda i najzdravijim izborom: sveže voće i povrće. Jabuke, kruške, ananas, banane. Vitamin B6 koji se nalazi u banani reguliše nivo glukoze u krvi koja utiče na naše raspoloženje. Odaberite zdraviju opciju šećera.

Napravite kuglice od banana prosto i jednostavno. Sve što vam je potrebno jesu dve banane, bez dodavanja šećera. Izgnječite ih viljuškom, napravite kuglice, ostavite ih u frižideru nekoliko sati da se stegnu. Primamljivo, zdravo i ukusno, zar ne?

Simptome PMS-a možete ublažiti i sledećom listom namirnica i kombinacija namirnica. Predstavićemo vam jednu po jednu.

Suvo grožđe: Istina da na oko ne izgleda spektakularno, ali veoma je zdravo.

Suve smokve: Bilo da su sveže ili suve, veoma su korisne za naše zdravlje, jer su pune vitamina! Suve smokve  su dovoljno slatke, hranljive, bogate antioksidantima i fitonutrijentima.

Orasi:  Bogati su proteinima i nezasićenim zdravim mastima. Ko im još može odoleti? Mi ne!

Crna čokolada: Crna čokolada, ona koja nema dodatne masti i šećer može biti veoma zdrava, samo, naravno, ne bi trebalo preterivati sa njom. Miks pistaća, oraha i crne čokolade. Ukusno je – uverićete se u to čim budete probali!

Žitarice i mleko: Njih možete zasladiti uz malo meda ili cimeta!

Neka vam sledeći PMS prođe neprimetno uz ove namirnice!

Pročitaj još