Četiri namirnice zbog kojih ste stalno gladni

Hrana treba da ublaži glad, ali neke namirnice deluju upravo suprotno: čine nas još gladnijim.

 Foto: Shutterstock

Ako se spremate za dijetu ili jednostavno ne želite da se prejedate i nakon obilnog ručka žudite još za kolačem ili sladoledom, saznajte koju hranu treba da izbegavate.

Pomfrit

Slasnim prženim krompirićima koji imaju gotovo kultni status među hranom, malo ko može da odoli. Ukusan su prilog mnogim jelima, a neki ih pre svega grickaju same, najčešće uz dodatak kečapa. Ali, ovi ugljenihidrati puni skroba su namirnica koja će vas teško zasititi.

Bela testenina

Zbog obrade u kojoj je lišena vlakana i nekih hranjivih sastojaka, bela testenina je više slatka, ali i manje zdrava hrana. Ona spada u jednostavne ugljenehidrate koji uzrokuju povećanje nivoa glukoze u krvi zbog čega ćete osećati još veću glad.

Voćni jogurt

Jogurt je odličan izvor kalcijuma koji održava čvrstoću kostiju, ali ako pojedete onaj s ukusom jagode, breskve ili nekog drugog voća, u organizam ćete uneti mnogo više šećera nego ovog vrednog minerala. Zato pre kupite običan jogurt i sami dodajte voće ili orahe i dobićete obrok bogat vlaknima i zdravim masnoćama.

Hot dog

Viršle u testu je mnogima omiljeni brzi obrok, ali koliko god ugodan bio za nepce, toliko je neugodan za probavu. Hot dog je krcat nitratima, konzervansima i natrijumom, a kada organizam napunite neprirodnim sastojcima neće dugo biti zadovoljan i vrlo brzo će tražiti još.

Pročitaj još