Evo što je mesec dana intenzivnog posta uradilo telu ovog muškarca

Evo što je mesec dana intenzivnog posta uradilo telu ovog muškarca

Povremeni post, koji od vas traži da ne konzumirate hranu u razdoblju od 16 sati do nekoliko dana, velikom brzinom postaje jedan od najpopularnijih načina za gubitak kilograma.

Foto: YouTube/printscreen

Brendan Džons s popularnog Jutjub kanala Goal Guys hteo je da isproba varijaciju tog posta u kojoj se jede svaki drugi dan pa da objavi svoje rezultate na kanalu.

Prvo je napravio kompletan sken tela da bi dobio sve detalje o hemijskom sastavu svog tela i da bi mogao da uporedi promene na telu nakon mesec dana posta. Celi proces podelio je s pratiocima kanala u novom videu.

U dane kada je jeo, jutro je započeo kajganom i tofuom i tostom od celovitih žitarica i malo smeđeg pasulja, a za ručak je jeo salatu od kvinoje i brokolija sa slatkim krompirom.

Pokušavao je da održi uobičajenu fizičku aktivnost intervalnim treninzima, plankovima, kardio vežbama i vežbama s tegovima za izgradnju mišićne mase. Takođe, tim danima se malo više forsirao, da bi na dane posta mogao da smanji intenzitet vežbanja.

 
 
 
 
 
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Објава коју дели Goal Guys (@goalguysinsta) дана

Nakon nedelju dana izgubio je skoro dva i po kilograma, ali po sopstvenim rečima, radilo se uglavnom o vodi. Iako bi većini ideja celodnevnog posta verovatno delovala kao mučenje, njemu to nije bilo preteško. Najgore razdoblje mu je obično bilo između 18 i 20 sati, ali ga je tešilo to što ima još malo do spavanja, a za doručak će već moći jesti.

"Znao sam da će hrana doći ujutro i to mi je bilo jedino bitno", rekao je Brendan.

Eksperiment je u jednom trenutku došao u pitanje jer se razboleo. Počeo je da jede samo jedan obrok jer nije mogao da ide u teretanu, no svejedno je uspeo da izgubi ukupno 6,5 kilograma u 30 dana i smanji telesnu masnoću za četiri posto.

Na kraju eksperimenta Džons je ponovo napravio sken celog tela, a rezultati su pokazali da je od izgubljene težine skoro 4 i po kilograma bilo salo, a jedan kilogram odnosio se na mišićnu masu.

Prema tim rezultatima, vidljivo je da povremeni post i njegove varijacije nisu alat kojim se može smršati, a paralelno sačuvati mišićnu masu.

Na kraju videa Džons je zaključio da je zadovoljan eksperimentom i da mu je ovakav tip posta pomogao u smanjivanju apetita i osećaja gladi i da ima osećaj da je bio fokusiraniji i koncentrisaniji.

Izjavio je da će u budućnosti verovatno probati s nekom manje intenzivnom varijacijom posta, poput modela 16:8, jer mu je ovo bilo prenaporno uzevši u obzir da se bavi i relativno intenzivnom fizičkom aktivnošću.