Večera uz koju možete da sagorevate kalorije u snu

Večera uz koju možete da sagorevate kalorije u snu

Koliko puta ste se uhvatili da uz gledanje večernjeg filma pojedete kesicu čipsa, veliku porciju sladoleda ili čokoladu?

Foto: Shutterstock

Večernji obroci koji goje posebno se odnose na hranu s puno prerađenih šećera i skroba poput hleba, pirinča, krompira i pekarskih proizvoda s malo vlakana i puno šećera. Ovaj tip hrane ublažiće glad na neko vreme, ali kalorije koje je čovek uneo u telo neće se potrošiti, nego će ih za vreme spavanja telo "preraditi" kao masnoću u telu.

Ipak, stručnjaci savetuju da se ne odlazi u krevet gladan. Kad vas u kasnim noćnim satima uhvati glad, bolje je da posegnete za hranom s visokim udelom proteina i malom količinom šećera.

Zato je idealna opcija par štapića (ili kuglica, zavisi od pakovanja) mocarele.

Foto: Shutterstock

Mocarela ima manje od 100 kalorija po kuglici ili štapiću, ali te male moćne grickalice pružaju neverovatnih šest grama proteina sa samo jednim gramom ugljenih hidrata, kao i dodatnim hranljivim materijama poput kalcijuma i vitamina D.

Uz to, nećete morati da brinete da ćete se prejesti, budući da su u pitanju mala pakovanja, piše Reader's Digest.

Oni koji ne tolerišu laktozu, ili ne vole mlečne proizvode, mogu da se posluže s malo orašastih plodova i uzmu šaku badema ili oraha.

Foto: Shutterstock

Istina je da su orašasti plodovi jako kalorični i imaju visok udeo masnoća, ali oni će ublažiti glad i dati telu preko potrebne proteine, vitamin E, selen, magnezijum i druge hranjive materije. Samo pripazite na količinu, već šaka oraha će biti dovoljna telu da utoli glad.