Vežba od 5 minuta koja će vam ukloniti zabrinutost

Vežba od 5 minuta koja će vam ukloniti zabrinutost

Ova drevna japanska vežba od 5 minuta je tako jednostavna da je možete raditi tokom razgovora sa ljudima, i niko neće znati da pokušavate da uklonite zabrinutost.

Foto: Shutterstock

U ovoj drevnoj japanskoj tehnici koristi se: akupresura. Ovaj metod, koji ćemo danas opisati, je jednostavan, kratak i efikasan je za samo 2-5 minuta.

Ova drevna japanska tehnika oslobađa od stresa 

Istraživači su predložili ovu tehniku akupresure medicinskim sestarama, pre početka prakse izmerili su im nivo stresa i posle mesec dana svakodnevne prakse.

Otkrili su da su medicinske sestre koje su učestovale u istraživanju imale značajno povećanje pozitivnog stava, zahvalnosti, motivacije, spokojstva i efikasnost komunikacije i značajno smanjenje besa, uvređenosti, depresije, simptoma stresa, pritisak vremena i etičkih problema.

Sestre su rekle da su nakon terapije imale manji bol u mišićima, manje nesanice i glavobolje.

Lečenje nije samo pomoglo medicinskom osoblju da preživi stres, već je takođe pomoglo da se bolje paze pacijenti. Istraživači su pronašli značajno povećanje efikasnosti brige za pacijente i sposobnosti smanjivanja stresnih situacija.

Kako proveriti drevnu japansku tehniku 

Deca često smiruju sebe kada sisaju palac. Kada su ljudi nervozni, ponekad trljaju ruke. Oba ova dejstva koriste pritisak ruku i prstiju, koji stimuliše energetske meridijane koji su važni u terapiji akupresure.

Pogodite koji je prst povezan sa besom?

Srednji.

Počevši od palca, prsti svake ruke odražavaju sledeća osjećanja:

- Nespokojstvo

- Strah

- Bes

- Tuga

- Samopoštovanje

Uzmite prst bilo koje ruke sa jakim pritiskom, koristeći sve prste druge ruke. Sačekajte dok ne osetite puls. Znaćete da ovo funkcioniše kada osetite puls. Većina naših prstiju nema puls, koji je dovoljno jak za nas, osim palca.

​Praksa treba da traje samo 2-5 minuta jakog pritiska na prst pre nego što osetite puls. Ako odmah osetite puls, držite prst dok puls ne uspori.

​Ova drevna tehnika je odličan način protiv zabrinutosti ili depresije.

Kako je ova drevna japanska tehnika pomagala ljudima

Bez obzira na vrstu stresa kroz koji prolazite sada, možete da zamislite da dijagnoza raka mora da bude jedan od najalarmantnijih momenata sa kojima se suočava čovek.

Istraživači sa Univerziteta u Masačusetsu, Boston, pokušali su da koriste ovu drevnu japansku tehniku kao metod lečenja stresa, anksioznosti i depresije kod žena kojima je dijagnostikovan rak dojke.

Nakon 10 seansi akupresure, koju je vršio obučen lekar, žene koje su učestovale u istraživanju osećale su se bolje fizički, emocionalno, govorile o potpunijem životu i težinji za balansom u svakodnevnom životu.

Tokom tretmana, pacijentkinje su takođe obučene kako same da sprovode praksu. Važno je napomenuti da su ovim ženama uveli svakodnevno vežbanje, jer što se više koristi, to bolje radi, piše Bebamur.