7 jednostavnih saveta kako da vam život postane kvalitetniji

7 jednostavnih saveta kako da vam život postane kvalitetniji

Briga o telu je nažalost postala sekundarna, što je nedopustivo. Ozbiljnija nega nužno zahteva i debeo novčanik, ali ne očajavajte. Internet je tu da vam omogući i preporuči jeftine savete koji vam zaista mogu olakšati pa čak i promeniti život u značajnoj meri.

Izdvojili smo nekoliko korisnih saveta kojima ćete sigurno poboljšati kako fizičko tako i psihičko stanje:

1. Započnite dan limunadom

Steknite naviku da svako jutro popijete čašu mlake vode u koju ćete iscediti limun i dodati prstohvat aleve paprike. Ovaj jutarnji ritual pokrenuće vaš metabolizam pre nego dođe vreme za doručak. Limun sadrži vitamin C koji jača imunitet, dok aleva paprika ubrzava metabolički proces. Štaviše, limun će vašoj koži dati poseban sjaj i potpuno promeniti njeno stanje. Jednostavna navika sa sjajnim rezultatima.

2. Nosite užinu sa sobom

Ostavljanje slatkiša i slaniša ne treba da vam pada toliko teško. Naime, statistika pokazuje skroz drugačiju sliku. Kako biste smanjili želju za nezdravom ishranom između glavnih jela, nosite zdrave namirnice sa sobom. To mogu biti voće, integralni hleb ili jogurt. Navika da jedete namirnice koje ne sadrže ugljene hidrate će vam doneti rezultate za samo mesec dana. I to sjajne.

3. Naizmenično tuširanje vrućom i hladnom vodom

Samo nekoliko minuta ove procedure napraviće bitan korak u poboljšanju vašeg zdravlja. Takozvano kontrastno tuširanje jača nervni sistem i poboljšava krvne sudove. Ovakvo tuširanje je glavno oruđe u prevenciji i lečenju proširenih vena. Za samo pet minuta učinićete veliku uslugu sebi i svom telu.

4. Jedite orašaste prodove

Svakoga dana unesite više od 50 grama ovih plodova - kojih god želite. Zahvaljujući masnim kiselinama i omega-3, oni jačaju kardiovaskularni sistem, kosu i nokte. Oni takođe sadrže i selenijum, antioksidante, vitamin E i supstance koje smanjuju nivo holesterola u krvi. Takoreći orašasti plodovi su skladište vitamina i nutritienata.

5. Čitanje za dobro pamćenje

Iako se stalno o ovome priča, knjiga nikad dosta. Kada bismo živeli tri života ni tada ne bi uspeli da pročitamo sve što smo naumili. Čitanje treba da bude bezuslovna navika svake osobe jer pospešuje bolje pamćenje, logičko razmišljanje i maštu. Dokazano je da čitanje usporava pa čak i potpuno izlečuje Alchajmerovu bolest i demenciju. Kako biste naterali sebe da vam ovo postane rutina, poređajte knjige u svakom uglu svog doma. U kuhinji, kupatilu, spavaćoj sobi. Takođe ne zaboravite da stavite jednu i u vašu torbu kako biste imali čime da se zanimate u gradskom prevozu. Ako ste početnik, u startu čitajte 15-20 minuta dnevno, a onda povećavajte trajanje.

6. Očistite pluća za tili čas

Za jačanje pluća žvaćite od 3-5 listova peperminta svakog dana. Da biste sprečili zakrčenje, dodajte nekoliko kapi ulja od nane u šerpu sa vrelom vodom i tako se inhalirajte. Koristite đumbir i origano u većini svojih obroka. Ne izostavljajte ni kurkumu, grejpfrut i nar.

7. Skinite aplikacije kako bi vas opominjale na dnevne navike

Ljudi troše zavidne svote novca kako bi svoje stanje doveli u najbolji red. Međutim, potrebno vam je samo malo motivacije i već ste na pola puta. Ako ste lenji, onda skinite neke od aplikacija koje će vas podsećati na redovno unošenje vode, trčanje, ishranu i mnoge fizičke aktivnosti. Nakon što uđete u šemu, bićete zadovoljniji sobom i odgovorniji u izvršavanju dnevnih obaveza.

Izvor: Noizz.rs