Haljina osetljiva na dodir otkrila šta žene sve prežive tokom jednog noćnog izlaska

Haljina osetljiva na dodir otkrila šta žene sve prežive tokom jednog noćnog izlaska

Marketinška kompanija ''Ogilvy'' kreirala je haljinu osetljivu na dodir koja je merila koliko često i s kojim intenzitetom muškarci u noćnim klubovima dodiruju njenu vlasnicu. Cilj kampanje, čiji je naručitelj bio ''Schweppes'', bio je da pokaže muškarcima kako se tačno ponašaju u noćnim izlascima i šta sve žene doživljavaju u samo jednoj noći.

Foto: Twitter/screenshot

U sklopu projekta "The Dress for Respect" stručnjaci su napravili haljinu u čijoj se tkanini nalaze senzori za dodir, koji su beležili baš svaki dodir i njegov intenzitet. Informacije su potom prosleđivane sistemu koji je svaki dodir mapirao, a naučnici su u realnom vremenu pratili sve što se događa trima ženama koje su učestvovale u projektu.

Foto: Twitter/screenshot

Kako se pokazalo tokom noći, muškarci su žene najčešće dodirivali po donjem delu leđa, zadnjici i rukama. Za prikaz na društvenim mrežama korišćene su iz snimka iz noćnog kluba na kojima se videlo kako žene tim istim muškarcima govore da ih ne diraju.

To ih ipak nije sprečilo. U samo četiri sata tri žene dodirnute su tačno 157 puta, odnosno skoro 40 puta u svega 60 minuta.

Kasnije su haljinu i snimke pokazali muškarcima iz kluba, a oni nisu mogli da veruju koliko se haljina na vizuelnom prikazu "svetlila" od njihovih dodira.

Zatvoreno za komentare.