Evo kako smanjiti stres na poslu

Evo kako smanjiti stres na poslu

Teško je skoncentrirati se u kancelariji kada telefoni zvone svuda oko vas, a dvoje kolega se za susednim stolom žustro raspravljaju, kažu stručnjaci i upozoravaju da duga izloženost buci na radnom mestu može ozbiljno da poveća nivo stresa.

 Foto: Pixabay

Posebno je teško i stresno kada zaposleni obavlja posao koji zahteva visok nivo koncentracije, jer u tom trenutku remetilački faktor može da bude i sasvim uobičajena konverzacija, kaže Vit Šram, čelnica Udruženja za medicinu rada i tehničkog nadzora "Tuev Rheinland".

Da bi se smanjio stres na poslu, potrebno je uvesti neke propise radi smanjenja nivooa buke, predlaže ona. 

Na primer, zaposleni bi mogli da se dogovore da u određenom vremenskom periodu ne bude razgovora, ni običnih ni telefonskih. Taj vremenski interval mogli bi da iskoriste da obave zadatke koje zahtevaju visok nivo koncentracije. Takođe bi moglo da pomogne ako se serveri, štampači i fotokopirni uređaji smeste u zasebnu prostoriju. Nadalje, dobro je imati posebnu prostoriju za telefonske razgovore, odnosno sastanke, kaže Šram.

Ovakva organizacija može da obezbedi smanjenje nivoa buke u kancelariji i stvori opuštenije radno okružje, čime će se, dakako, poboljšati produktivnost. 

Zatvoreno za komentare.