Konobar o najnapornijim gostima: Ovakve goste je najteže služiti!

Konobar o najnapornijim gostima: Ovakve goste je najteže služiti!

Gost je uvek u pravu, zar ne? Dugogodišnji konobar koji je na sajtu Imgur podelio svoja iskustva ne bi se baš složio s tim. U svojoj objavi je opisao goste koje mu je bilo najteže da uslužuje i neki od njih su se zaista pokazali u jako lošem svetlu. 

Foto: Shutterstock

Ovako su se ponašalu njegovi "najteži" gosti.

1. Glumite da ste alergični

Čak i kad sve funkcioniše kako treba, raspoloženje mogu da vam pokvare gosti koji misle da će svako da poveruje u njihove izmišljotine. 

Foto: Pixabay

Niko neće da vam zameri ako zamolite da se neki sastojak makne jer ga ne volite, ali ako kažete da ste alergični, zadajete nam dodatan posao jer moramo da peremo opremu i sve pripremamo ispočetka. 

Na kraju ćete i vi duže čekati i žaliti se kako smo spori dok vaši prijatelji već veselo jedu svoj obrok. 

2. Kuvaru treba duže vremena da pripremi određene sastojke

Ljudi ne shvataju jednu jako jednostavnu stvar. To što ste nešto naručili ne znači da ste nam na vrhu liste prioriteta. To samo znači da ćemo vašu narudžbinu, kao i sve ostale, pripremiti što brže možemo, ali ne znači da ćemo hranu napraviti brže nego što joj treba da bude gotova. 

Foto: Instagram/toastsforall

Jednom mi je u vreme najveće gužve došla žena i naručila lososa, a onda se nakon sedam minuta žalila što hrana ne dolazi. Zaista mi je žao što lososu treba duže od dva minuta da bude gotov. 

Morate biti svesni da se neke namirnice dugo pripremaju. Ako vam se to ne sviđa, nemojte ni da dolazite u restoran, idite na brzu hranu, usisajte svoju hranu i nestanite. 

3. Pet minuta čekanja nije predugo

Kad je restoran pun, možda ćete morati malo da pričekate da se oslobodi sto za vas. Obično se radi o 10 ili 15 minuta jer uvek upozorimo ljude da neće imati puno vremena za jedenje u takvim situacijama. 

Foto: Pixabay

Obično to nije problem, ali uvek se nađe neko ko odbija da pričeka. Jedan se gost nervirao zato što je morao da sačeka 5 minuta iako smo mu rekli da je sto slobodan i da samo treba da pričeka da ga raščistimo. 

4. Ne možete da donosite hranu iz drugih restorana

Jednom prilikom sam usluživao veliku porodicu i shvatio da jedna žena u krilu ima vrećicu iz Mekdonaldsa. Upozorio sam je da to ne može da jede u našem restoranu, što je njoj bilo čudno. 

Foto: Pexels

Morao sam da joj objasnim da ne može u našem restoranu da jede hranu koju je donela sa strane jer ne možemo da garantujemo da je sigurna. Takođe je zdravorazumski jasno da to nije primereno da jede hranu koja nije naša jer zauzima mesto u objektu koji takođe prodaje hranu. Kada bi to svako radio, ništa ne bismo zaradili. 

Nakon toga su odbili da jedu kod nas, ali im niko od okolnih restorana takođe ovo nije dopustio. 

5. Ako ste tražili da se promene sastojci, nemojte se žaliti na rezultat

Nebrojeno puta mi se desilo da gost traži da se nekoliko sastojaka u jelu zameni nekim drugim sastojcima i onda se buni da to nema ukus kakav bi trebalo da ima. Pa naravno da nema. Promenio si ceo recept i sad se čudiš što je drugačije. 

Foto: Pixabay

Nije problem ako promeniš jednu stvar, ali svaka sledeća menja ukus jela. Takođe, nemojte da mislite da ćete promenom sastojaka da smanjite cenu. U cenu obroka su uključeni svi sastojci koje to jelo sadrži, a ako vi odlučite da ih izbacite, cena je i dalje ista. 

Zatvoreno za komentare.