Postoji način da najbrže prebolite težak raskid

Postoji način da najbrže prebolite težak raskid

Kada završimo vezu, svi oko nas su odjednom eksperti koji nam govore šta da radimo i kako da se ponašamo kako bismo što pre preboleli bivšu ljubav.

Foto: Shutterstock

Većina nas savetuje da što pre zaboravimo na vezu, ali to je potpuno pogrešan pristup.

Često posle čujemo da “u moru ima drugih riba” i da se “klin, klinom izbija“. Neki prijatelji će pokušati da vas izvedu napolje da zaboravite na bivšu ljubav, a neki će se pojaviti kod vas sa koficom sladoleda i biće spremni da vas saslušaju dok besnite i plačete.

Često ćete čuti da bivšu ljubav treba zaboraviti i okrenuti se novim stvarima i životu. Sve je ovo dobronamerno i nije pogrešno, ali morate shvatiti da je za ovakve stvarni još rano.

Ponekad, posle raskida, uopšte ne želimo da razgovaramo o tome. Možda samo želite da se uvučete u krevet i zaspite uplakani. Sve je to prirodno i normalno.

Svako treba da se kreće svojim tempom i nagli ulasci i izlasci iz veza će samo pogoršati sve. U tim trenucima verovatno mislite da ćete se brže oporaviti samo ako uspete da zaboravite na bivšu ljubav, ali to ipak nije tako lako.

Foto: Shutterstock

Naučnici kažu da postoji “pravi način” da se preboli raskid, koji je ujedno i najbrži. Istraživači sa Univerziteta u Arizoni zaključili su da je najbolji način da prebolite raskid tako što ćete provesti mnogo vremena razmišljajući o svojoj bivšoj ljubavi i vezi.

Ovo je u potpunoj kosi sa onim što većina pokušava da uradi, ali njihova studija u kojoj je ušestvovalo 210 ljudi, kaže da su u pravu.

Njihovi rezultati pokazali su da su učesnici studije koji su intenzivno govorili i raspravljali o njihovom raskidu tokom perioda od devet nedelja prijavili manje osećanja usamljenosti i opsesivnih misli.

Naučnici kažu da je ovaj period razmišljanja neophodan za reorganizaciju poimanja sebe. Tokom ovog procesa vi ćete analizirati sebe i svoja osećanja, pa ćete se i ujedno nositi bolje sa samim raskidom, piše “Your Tango”.