Muški znak ima pantalone, ženski ima haljinu - barem smo tako mislili do nedavno, dok firma "Aksosoft" iz Arizone nije napravila kampanju koja ima cilj da izjednačavanje polova u određenim muškim zaniimanjima. Da li znate šta predstavlja ženski znak na vratima toaleta?
Foto: Shutterstock
Tako su u sklopu kampanje i otkrili da zapravo nikada nije bilo reč o haljini na ženskom znaku za WC.
Jedna od predstavnica kompanije "Aksosoft" potvrdila je da haljina u obliku trougla na ženskom znaku za toalet, nikada zapravo nije ni predstavljala haljinu.
Reč je o plaštu, koji je trebalo da poruči da žene mogu biti superheroji, piše The Mirror.
ICMYI, #ItWasNeverADress campaign by @axosoft. http://t.co/QMWA9oUH1X #AIGAwomensleadership pic.twitter.com/DhzmgYYNc1
— AIGA (@AIGAdesign) May 2, 2015
“U nauci, tehnologiji, umetnosti, matematici, politici, na ulicama i u našim domovima žene su često nevidljive, nepozvane ili jednostavno zaobiđene. Devojke i žene koje se zanimaju za nauku, tehnologiju, mehaniku i matematiku su manjina”, rekli su iz firme, prenosi tuzlanski.ba.
Njihova kampanja "To nikada nije bila haljina" (It was never a dress) ima cilj da podstakne razgovore o prihvatanju žena u bilo kom zanimanju. Nije reč samo o jednakosti polova, nego i o tome da se popuni veliki nedostatak radnih mesta u brojnim zanimanjima.