Stvari koje možete da saznate o nekoj osobi za samo sedam sekundi

Stvari koje možete da saznate o nekoj osobi za samo sedam sekundi

O knjizi ne treba suditi prema koricama, ali nauka je dokazala da upravo to radimo. Ljudi su skloni u prvih sedam sekundi nakon upoznavanja da stvore utisak o osobi – iako je često pogrešan, držimo ga se prilično dugo, piše pozitivanstav.com.

 Foto:Shutterstock

Šta tačno zaključujemo nakon tako kratkog vremena?

Da li je pouzdan

Desetinka sekunde dovoljna je da procenimo da li možemo verovati nekom. Istraživanje je sprovedeno među studentima: u jednoj grupi oni su imali 100 milisekundi da ocene privlačnost, agresivnost, simpatičnost, pouzdanost i još neke osobine na licima glumaca, dok druga grupa nije bila vremenski ograničena.

Razmišljajući o karakteristikama, nekima je trebalo više, a nekima manje vremena, osim kada je posredi bila pouzdanost – obe grupe to su procenile u istom vremenskom roku.

Kakvog je finansijskog stanja

Vaš status može otkriti odeća koju nosite; istraživači su otkrili da su ljudi koji nose brendiranu odeću doživljeni kao „imućniji“.

Foto:Shutterstock

Koje je seksualne orijentacije

Da li ste znali da je potrebna samo jedna sekunda da procenimo tuđu se ksualnu orijentaciju?

Da li je inteligentan

Hoće li vas neko doživeti kao inteligentnu osobu može zavisiti i od vašeg načina komunikacije te „eye contactu“ za vreme razgovora. „Eye contact“ za vreme razgovora je vrlo važan.

Odaje utisak inteligente osobe, a najsposobniji među nama znaju to iskoristiti i pretvoriti u svoju prednost.

Da li ima sklonost ka promiskuitetu

Foto:Shutterstock

Jedna studija pokazala je da Britanci drugačije doživljavaju žene s tetovažama; smatraju ih manje privlačnima te promiskuitetnijim od pripadnica lepšeg pola čija koža nije ukrašena crtežima.

Da li je dominantan

Iako mnogi muškarci očajavaju zbog gubitka kose, studija Univerziteta Pensilvanije pokazala je da nemaju razloga za tugu – ćelavi muškarci okarakterisani su kao dominantniji od onih koji imaju kosu.

Da li je avanturističkog duha

Izgled nije jedino što ljudi merkaju – neke utiske stvaraju iz načina na koji se krećete. Ljude koji hodaju opuštenije doživljavamo kao otvorenije i sklonije avanturama.

Zatvoreno za komentare.