U današnje vreme gotovo da ne postoji čovek koji nema profil na bar jednoj od društvenih mreža poput Fejsbuka, Instagrama, Tvitera.
Foto: Pixabay
Na njima se mogu sresti ljudi različitih profila, od onih koji su tu da bi bili u toku sa dešavanjima, preko onih koji o svakoj temi imaju mišljenje, koje jednostavno moraju da kažu.
Karakter ljudi se može prepoznati na osnovu toga kako se ponašaju u komunikaciji na društvenim mrežama. Lako se prepoznaju oni koji su puni optimizma, koji šire pozitivnu energiju, ali i oni drugi, koji su uvek protiv svake ideje, koji svet gledaju kroz tamne naočare, oni koji su uvek tu da iznesu negativan stav.
Neki ljudi se ponašaju kao da su nevidljivi, oni su online na, recimo, Fejsbuku, ali gotovo nikada ništa ne objavljuju. Svakodnevno prate tuđe objave - ništa ne može da im promakne. Postoje i pojedinci koji sve lajkuju, jer misle da će tako pokupiti simpatije svojih prijatelja.
U koju grupu ljudi na društvenim mrežama vi spadate?
Foto: Pixabay
Ovo su svi korisnici svstani u u pet kategorija:
Oni uvek žele da ostave utisak nekog pametnog, pametnijeg od drugih - pa objavljuju ono za što misle da će to i dokazati. Očekuju lajkove, ali neće lajkovati tuđe objave. Sebe smatraju boljim od ostalih.
Oni su zapravo arogantni i ne shvataju da je takvo ponašanje zapravo ograničeno. Ljudi širokog načina razmišljanja znaju da nisu najpametniji i da uvek mogu da nauče nešto novo od drugih ljudi.
Ovi ljudi ne znaju za intimu. Sve, ali baš sve su spremni da podele na društvenim mrežama. Oni su spremni da i najintimnije trenutke podele sa drugima samo da bi dobili što veći broj lajkova. Svaki lajk za njih je nagrada zbog koje se osećaju zadovoljno, ispunjeno i samouvereno.
Foto: Pixabay
To su profesionalci koncentrisani isključivo na svoje proizvode ili usluge.Na društvene mreže oni gledaju kao na mesto na kojem mogu da promovišu svoj biznis. Za njih je važno da shvate da pratioci prvenstveno žele da saznaju nešto o njemu, o privatnom životu, a onda će se lakše povezati i sa onim što on nudi kroz svoj posao.
Teško ih je ne primetiti jer se sve vrti oko njih samih. Ako uđete u njihove galerije sa fotografijama tamo ćete pronaći samo mnogo, mnogo selfija i ništa više od toga. Čak i kada otputuju na neko zanimljivo mesto, nećete videti fotografije grada, prirode ili drugih ljudi - tu će opet biti samo njihov selfi.
Ovaj tip ljudi u svakom postu traži razlog za svađu. Oni ostavljaju nepristojne komentare, objavljuju teme uz koje opet mogu izražavati svoju negativnost. Šta god da neko objavi oni će u tome videti negativnost, a potom izraziti svoj stav i ako je ikako moguće započeti svađu, piše 24sata.hr.