Porše predstavio novo izdanje najpoznatijeg sportskog automobila na svetu

Porše predstavio novo izdanje najpoznatijeg sportskog automobila na svetu

Porše je na Sajmu automobila u Los Anđelesu predstavio osmo izdanje svog legendarnog i najpoznatijeg modela 911 s kojim stiže i nova interna oznaka 992.

Foto: Instagram

Novi Porše 911 premijerno je predstavljen u verziji Carrera S, a u Štutgartu kažu da će svi modeli osmog izdanja najpoznatijeg sportskog automobila svih vremena imati isti (povećan) trag točkova i da više, u zavisnosti od verzije, neće biti užih i širih Carrera.

Iza evolutivnog dizajna krije se prepoznatljiva karoserija koja je postavljena na kombinaciji 20 i 21-inčnih točkova. Osnovni materijal za njenu konstrukciju je aluminijum, a u dizajnerskom odelu Poršea odlučili su da retro detalji na prednjem delu treba da asociraju na rane generacije modela 911, što nije slučaj s utisnutim ručkama na vratima i zadnjim delom automobila na kojem dominira ultramoderno rešenje LED svetala koje je Porše prvi put pokazao na konceptnom modelu Mission E.

Foto: Instagram

Najčišći i najnapredniji 911 do sada u verziji Carrera S pokreće temeljito dorađen trolitarski 6-cilindarski boxer motor koji je (naravno) smešten na zadnjoj osovini. Uz podršku turbopunjača isporučuje 450 konjskih snaga pri 6.500 obr/min i 530 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da Carrera S s pogonom preko zadnje osovine od 0 do 100 km/h stiže za 3,7 sekundi i razvije 308 km/h.

U kombinaciji s pogonom preko obe osovine (Carrera 4S) ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 3,6 sekundi, a maksimalna brzina 306 km/h. S opcionim paketom Sport Chrono spomenute vrednosti ubrzanja su u oba slučaja manje za 0,2 sekunde. Ručnih menjača trenutno nema u ponudi, a planirani su u kasnijoj ponudi. Prvi kupci novog 911 moraće da pristanu na 8-stepeni automatski menjač s dva kvačila.

Foto: Instagram

S unutrašnjošću koja s nekoliko detalja podseća na aktuelnu Panameru i karakterističnim centralno postavljenim obrtomerom stiže i nekoliko najmodernijih sigurnosnih i sistema za asistenciju vozaču, a tu je i novi radni program (wet) za vožnju na mokrom putu. Nema sumnje da će Porše i ovaj put nastaviti predstavljanje različitih verzija na čijem će kraju, verovatno, opet biti strašni GT2 RS, a ostaje pitanje da li ovo biti prvi Porše 911 koji će se nuditi u kombinaciji s hibridnim pogonom.

Foto: Instagram

Do tada, za novi Porsche 911 Carrera S bez opcionih dodataka treba izdvojiti 120.125 eura.

Zatvoreno za komentare.