Novo istraživanje Međunarodne asocijacije proizvođača igračke opreme pokazalo je da roditelji milenijalci ne podstiču dovoljno svoju decu na igru. U istraživanju je učestvovalo 1.000 američkih roditelja, kako bi otkrili generacijske razlike u stavovima o igranju.
Foto: Shutterstock
Roditelji rođeni u razdoblju nakon Drugog svetskog rata do početka šezdesetih, takozvani "baby boomer" roditelji, slažu se da deca od igre imaju fizičke koristi, i to njih 93 posto, socijalne - njih 87 posto, emocionalne - 85 posto i kognitivne - 80 posto.
Kod milenijskih roditelja ove su vrednosti manje. Oni smatraju da deca najviše imaju socijalne koristi od igre i to njih 75 posto, fizičke koristi 74 posto, kognitivne 68 posto i emocionalne 65 posto.
Foto: Shutterstock
Deca milenijalaca gotovo dvostruko više vremena provode igrajući se u zatvorenom prostoru nego deca prethodnih generacija. Milenijski roditelji imaju 73 posto veću verovatnoću da će planirati vreme za igru, za razliku od "baby boomer"-a gde ta verovatnoća iznosi samo 45 posto.
"Deca milenijalaca provode više vremena u svoja četiri zida jer su i oni sami tako živeli. Masovno prihvatanje tehnologije i korišćenje mobilnih telefona razvilo se u epidemiju. Ekrani se bukvalno takmiče sa prirodom", rekao je Tom Norkvist, predsednik odbora za marketing Međunarodne asocijacije proizvođača igračke opreme, i dodao da su poruke zamenile razgovor licem u lice i to je jedan od razloga zašto ljudi više vremena provode u zatvorenom prostoru.