4 situacije u kojima ćete nakon kupovine sigurno zažaliti

4 situacije u kojima ćete nakon kupovine sigurno zažaliti

U doba praznika svi smo mnogo skloniji impulsivnom trošenju. Jedno istraživanje od pre nekoliko godina pokazalo je da božićna muzika u šoping molovima utiče na količinu novca koju posetioci potroše.

Foto: Shutterstock

Novogodišnja sniženja, šarenilo, euforija, sve to doprinosi da se mnogo lakše latimo novčanika i potrošimo više nego što smo planirali. I to je u redu, ne moramo uvek biti štedljivi, ali je važno da odluke ne budu ishitrene i da na kraju kući ponesemo ono što je apsolutno beskorisno za nas.

Zato razmišljajte trezveno i ne zalećite se.

Akcije "jedan kupiš, drugi gratis"

Dok u glavi preračunavate koliko ćete uštedeti, zapitajte se dve stvari – najpre da li su vam zaista potrebna dva proizvoda, a zatim da li ste ga već koristili i da li vam se dopao.

Najčešće se ljudi kada vide ovakve akcije zalete jer osećaju da je reč o velikoj uštedi, zato dobro razmislite da li vam taj proizvod uopšte treba.

Foto: Shutterstock

Kupovina odeće koja bitno odskače od vašeg stila

Za vreme većih sniženja često se dešava da zbog toga što je neki komad odeće snižen 70% posto, ljudi odluče da ga kupe iako se nikako ne uklapa u njihov stil.

Sa idejom da je reč o zaista dobroj kupovini, zalete se, uvereni da će nekako iskombinovati kupljenu odeću. Najčešće se prevare, a garderoba koju su kupili ostane večno da čami u ormanu.

Brza odluka

Uočili ste nešto što vam se dopada i želite da kupite? Zamolite prodavce da vam sačuvaju na jedan sat, a vi za to vremen obiđite još radnjji, popijte kafu, prošetajte.

Nakon toga, ukoliko još uvek budete zainteresovani za željeni predmet, vratite se po njega. Ova taktika će omogućiti da odložite ishitrenu reakciju i date sebi vremena da razmislite.

Zatvoreno za komentare.