Srbi se češće opredeljuju za picu od Italijana

Srbi se češće opredeljuju za picu od Italijana

Pica nije samo jelo – ona je simbol druženja, uživanja i savršenog zalogaja u bilo koje doba dana. Da Srbi posebno vole ovaj specijalitet, potvrđuju i podaci koje donosi Glovo, višekategorijska platforma koja omogućava pristup velikom broju proizvoda.

Najveći broj porudžbina zabeležen je 13. januara 2024. godine, dok vikendi dominiraju kada je u pitanju konzumacija pice – čak 31 odsto ukupnih proudžbina ostvareno je subotom i nedeljom. Očekivano, večernji sati su omiljeni trenutak za uživanje u ovom jelu – između 19 i 20 časova ostvaruje se čak 25 odsto svih narudžbina preko Glovo aplikacije.

Glovo

Ljubav prema kombinaciji  testa, sosa od paradajza i topljenog siru u Srbiji doseže svetske razmere. Verovali ili ne, naša zemlja zauzima čak treće mesto u svetu po konzumaciji pice, dok smo u regionu zauzeli visoku drugu poziciju, prestigavši čak i Italiju po broju porudžbina. Ovi interesantni podaci pokazuju da ona nije samo popularan izbor, već i pravi fenomen u domaćoj gastronomiji. 

Koje pice najviše naručujemo?

Kada je reč o omiljenim receptima, Srbi ostaju verni klasicima. Capricciosa, Margarita i Pepperoni su ubedljivo najtraženiji ukusi i čine najveći procenat svih narudžbina. Ove pice su postale standard kada je u pitanju savršen balans ukusa koji zadovoljava svako nepce. 

Koje gradove možemo nazvati prestonicama pice?

Očekivano, glavni grad je apsolutni lider, dok ga prate Novi Sad i Niš, koji se iz godine u godinu dokazuju kao gradovi sa istančanim ukusom za italijanske specijalitete.

Bilo da se naručuje za brzi ručak, večeru sa prijateljima ili kao nezaobilazan deo filmske večeri, pica definitivno ostaje omiljeni izbor u Srbiji. Zahvaljujući Glovo platformi, pica stiže brzo i lako do svih ljubitelja ovog jela, bilo gde i bilo kada.

O Glovu

Glovo je jedna od prvih multikategorijalnih aplikacija koje povezuju korisnike sa preduzećima i kuririma, nudeći usluge na zahtev iz lokalnih restorana, prodavnica i supermarketa, kao i maloprodajnih objekata. Glovova vizija je da izgradi najveću online platformu koja će omogućiti svakome da u svom gradu za nekoliko minuta dobije bilo šta što mu je potrebno. Osnovan u Barseloni 2015. godine, kompanija posluje na 23 tržišta u Evropi, Centralnoj Aziji i Africi. Za više informacija o Glovu posetite: https://about.glovoapp.com/

Zatvoreno za komentare.