Avionska posada u kontaktu je sa velikim brojem putnika tokom letova. Posada se trudi da putnici budu nahranjeni i da imaju sve što im je potrebno.
Foto: Shutterstock
U izuzetnim slučajevima se može dogoditi da kapetan aviona najavi kratko odlaganje leta, što nije njegova krivica.
Na nesreću putnika, posada aviona nije uvek u mogućnosti da odgovori putnicima zbog je došlo do zadržavanja.
Prema informacijama jedne avionske kompanije, posada gleda na pitanja o odlaganju leta izuzetno nenaklono.
"Nemojte me pitati da li će let kasniti ako je došlo do privremenog odlaganja leta, jer ni sama ne znam", rekla je jedna od stjuardesa.
Foto: Shutterstock
Iako posada treba u svakoj situaciji da ostane smirena, ovakva pitanja ih mogu lako iznervirati.
Jedan od nekadašnjih stjuarda podelio je sa čitaocima koja su mu pitanja najviše smetala.
Dok je radio na ukrcavanju putnika, jedan par ga je pitao da li ima vremena da kupi pecivo.
Često mu se dešavalo da ga putnici pitaju u poslednjim minutima ukrcavanja da li imaju vremena za toalet.
"Sve što možemo u takvim situacijama da uradimo jeste da podsetimo putnike kada je planirano vreme polaska aviona", zaključuje stjuard.