Društvene mreže na koje treba obratiti pažnju

Društvene mreže na koje treba obratiti pažnju

Digitalni koloseum pruža široko izbor kako reklamirati svoj brend ili uslugu. Društvene mreže prednjače, a pre svega Facebook, Instagram i Twitter. Međutim, postoje i druge društvene mreže koje polako dobijaju sve više na značaju. Mi vam predstavljamo 5 koje mogu doneti dodatni benefit vašem poslu.

Foto: Shutterstock

Najpopularnije mreže koriste se već dugi niz godina od strane svih koji žele da se kvalitetno pozicioniraju i unapred poslovanje. S druge strane, svakodnevno nastaju nove platforme i mogućnosti za reklamiranje. Biti među prvima koji će otkriti nove metode i adekvatno ih primeniti u poslovanju, može vam doneti startnu prednost.

TikTok

Impresivan uspeh doživljava među mlađom publikom. Podaci govore da je u prethodnoj godini ova aplikacija bila na četvrtom mestu prema tome koliko je puta preuzeta. Bazirana je na kratkim video formatima. Korisnici veoma lako prave i dele sadržaj, s tim što je razlika u jednostavnosti dodavanja raznih efekata i AR filtera.

Foto: Shutterstock

Ukoliko je vaša publika između 16-24 godine, TikTok je pravo mesto da plasirate svoj proizvod. Neki od svetskih brendova su počeli polako da opipavaju teren, a to su NFL, NBA, HP, Coca Cola i drugi.

Lasso

Pred kraj 2018. godine, tiho je puštena u pogon ova aplikacija. Kako Facebook želi da drži sve konce u svojim rukama, ovo je u principu njihova verzija TikTok-a. Isto kao kod prethodne aplikacije, mogu se praviti kratki video formati sa zanimljivim filterima i efektima. Uz to, njeno korišćenje je omogućeno pristupanje preko Facebook i Instagram naloga.

Lasso nema popularnost TikTok-a, ali stvari se mogu ubrzo promeniti jer iza aplikacije stoji gigant. Preporuka je da pratite razvoj situacije, ako se ciljna grupa podudara sa TikTok korisnicima.

Vero

Alternativa Instagramu je najbolji opisa za Vero. Tvorci aplikacije se hvale kako nema sponzorisanih oglasa i prikupljanja podataka (u šta je teško poverovati). Svi koji koriste Vero mogu da dele sadržaj kao što su slike, muzika, filmove, knige i mnoge druge stvari. Dodatno korisnici mogu da izaberu ko želi da vidi njihove objave između četiri kategorije: bliski prijatelji, prijatelji, pratioci ili poznanici.

Treba imati u vidu, bez obzira što nema oglasa na aplikaciji to ne predstavlja problem da brendovi angažovanjem influensera plasiraju svoje proizvode.

Steemit

Ovde možemo videti malo drugačiji koncept od svih do sada navedenih. Predstavlja platformu za blogere, koji svoje korisnike nagrađuje kriptovalutom STEEM za postavljanje sadržaja i kreiranje istog. Elem, kada kreirate sadržaj i dobijete glas plate vas. Isto je tako kada ocenite nečiji drugi sadržaj. Nakon toga možete preuzeti STEEM tokene i zameniti ih za pravi novac.

Foto: Shutterstock

Steemit je konkurent čuvenom Reddit-u. Nemojte da vas zavara pojam kriptovalute i da pomislite kako je sadržaj tog tipa. Može se naći raznolik sadržaj, poput putovanja, fotografije, muzike i sporta. Iako je realtivno mala baza korisnika (za sad), iskusni ljudi iz sveta marketinga mogu doći do svoje publike, a uz to ste još i plaćeni.

Caffeine

Od strane bivših dizajnera Apple-a napravljena je ovo platforma, čiji je glavni cilj emitovanje i radio prenos. Fokus je stavljen na svet gejminga, zabave i umetnosti. Možete kreirati uživo emitovanje za vaše prijatelje i pratioce, a slušaoci mogu da ostvare komunikaciju uživo svojim komentarima. 

Foto: ddl.rs

Snaga i potencijal aplikacije se vidi u istraživanju, koje pokazuje da 80% ljudi radije želi da gleda video uživo, nego da čita blog. Zbog toga, uživo prenose na ovoj platformi može kvalitetno da doprinese i skrene pažnju na vaš brend. Možete uvesti i opciju Q&A, koja je izuzteno popularna.

Zaključak? Sve ja na vama...

Pogledajte detaljnije sve platforme, pronađite koja najviše odgovara vašim potrebama. Već smo naveli da ako prvi uskočite u voz, možete imati ogromne pogodonosti i prednosti u odnosu na konkurenciju.

Zatvoreno za komentare.