Mark Zakerberg je nakon vesti da su kvartalni prihodi kompanije porasli za 33 odsto (na 13,73 milijarde dolara) rekao da su pomenute tri oblasti ključne za budućnost "Fejsbuka".
Foto; Instagram/screenshot
Koosnivač i izvršni direktor "Fejsbuka" Mark Zakerberg objavio je svoju viziju budućnosti kompanije koja će počivati na tri prioriteta – video snimci, poruke i priče.
Priče
"Prosto mislim da je to budućnost", rekao je Zakerberg govoreći o opciji "Storiez" (Stories; priče), koju je "Fejsbuk" kopirao od "Snepčeta" i uveo u svoje aplikacije.
Korisnici u "Stories" dele fotografije ili video snimke koji nestaju za dan, umesto da ih drže trajno na nalogu.
Foto: Shutterstock
"Ljudi žele da dele stvari na načine koji nisu trajni i ja želim da obezbedim da mi to u potpunosti prihvatimo", rekao je Zakerberg.
Iako je "Storiz" hit na određenim "Fejsbukovim" aplikacijama, poput "Instagrama", sporije se usvaja na glavnoj aplikaciji. Zakerberg veruje da će ovo, međutim, "biti veće" od "Njuz fida" (News Feed; vesti).
Poruke
Što se tiče poruka, Zakerberg je poručio da je ključ u brzini.
"Ljudi sada šalju oko 100 milijardi poruka svakog dana kroz naše servise, jer se sve više sada pretvara svoje interakcije u privatne konverzacije na "Vocapu" i "Mesindžeru"", istakao je on.
Foto: Shutterstock
Kad je reč o privatnim porukama, najveći rival "Fejsbuka" je "Eplov" "ajMesidž". Kompanija planira da unapredi svoje dve aplikacije za poruke tako što će olakšati njihovu upotrebu, ubrzati je i poboljšati bezbednost.
"Otkrili smo da kad god ubrzamo i pojednostavimo naše servise, ljudi više komuniciraju ", rekao je Zakerberg.
Video
"Fejsbuk" se poslednjih godina fokusira na snimke, ali je od 2017. kompanija uvela samo dva samostalna video proizvoda – "Fejsbuk voč" i IGTV.
"Poslednjih godina ljudi su više pratili javne sadržaje, poput pasivne video konsumpcije i vesti. Ali to je bilo na uštrb interakcije ljudi jednih sa drugima", naveo je Zakerberg.
Foto: Pixabay
"Fejsbuk" sa "Vočom" i IGTV stvara usluge koje omogućavaju kompaniji da održava video kanale bez odvraćanja ljudi od podele sopstvenog materijala na "Njuz fidu" ili "Storiz".
Zakerberg kaže da ti proizvodi "rastu veoma brzo". "Fejsbuk" bi mogao zaraditi više od video snimaka njihovim naglašavanjem u društvenim proizvodima kompanije, ali uprava veruje da je njihovo razdvajanje prava stvar.
"Video je ključni deo budućnosti. To je ono što naša zajednica želi i dokle god to možemo praviti društvenim proizvodom, biće veliki deo našeg poslovanja", zaključio je Zakerberg.