Fejsbuk priprema najveću promenu poslednjih godina u "News Feedu" i načinu na koji se prikazuju informacije korisnicima te mreže...
Foto: Shutterstock
Trenutno se korisnicima prvo prikazuje sadržaj koji je za njih odabrao algoritam i baziran je na njihovim interesima, istoriji surfovanja i slično.
S nekoliko klikova mišem ili dodirom prsta po ekranu moguće je promeniti te stavke i privremeno omogućiti prikazivanje najnovijeg sadržaja na Fejsbuku, odnosno prikaz sadržaja hronološkim redom.
Način promene prikaza sadržaja uskoro bi na Fejsbuku mogao postati još jednostavniji i brži, otkrila je jedna inženjerka proučavajući kod Fejsbukove aplikacije za Android. U toj kompaniji razmišljaju o postavljanju kartica u vrhu ekrana s kojima bi se upravljalo tim postavkama.
Foto: Shutterstock
Tri su kartice koje bi mogle da se pojave – kartica s najvažnijim sadržajem (za čije će uređivanje, naravno, biti zadužen algoritam), kartica sa sadržajem poređanim hronološkim redosledom tako da se poslednje objave prikazuju na vrhu i kartica viđeno.
Tu bi se prikazivale objave koje smo već videli, a koje bi mogle da nam budu zanimljive ako ponovo želimo da pročitamo istu informaciju/vest, pogledati nove komentare na starije objave itd. Zanimljivo, takva opcija već postoji na Fejsbuku i dostupna je na adresi facebook.com/seen.
Iz TechCrunche-a kontaktirali su Fejsbuk, a u kompaniji su im poručili da je zaista reč o opciji koju testiraju unutar i razmišljaju i o njenom testiranju među korisnicima. Ako do toga zaista dođe, ta bi promena bila najveća promena na "News Feedu" još od 2013. godine, komentarisali su na TechCruncheu, prenosi tportal.
Foto: Shutterstock
Iz Fejsbuka kažu kako bi dodavanje kartica na vrh "News Feeda" omogućilo jednostavniji pristup najnovijem i već viđenom sadržaju, ali ta bi promena mogla da zadrži korisnike duže na ovoj društvenoj mreži.
Na primer, kada im dosadi "skrolanje" sadržajem koji je za njih odabrao algoritam, jednim dodirom prsta po ekranu otvoriće se poslednje objavljen sadržaj i noviteti koje su objavili njihovih prijatelji, grupe ili stranice koje prate na Fejsu tako da bi se skrolanje po ekranu moglo nastaviti i dalje, što znači da će im se prikazivati više oglasa.