Tokom svoje prošlogodišnje F8 konferencije, Fejsbuk je najavio nove promene u okviru društvene mreže usmerene na privatnost korisnika, zajednice i druge elemente.
Foto: Shutterstock
U martu ove godine, kompanija je predstavila novi dizajn za veći deo svojih korisnika, koji su dobili mogućnost da koriste opcioni taster kako bi se prebacili na novi Fejsbuk izgled. Sada je to "osveženo web iskustvo" konačno dostupno i svim korisnicima širom sveta, piše Telegraf.
Redizajnirani Fejsbuk dobar deo svog dizajna pozajmljuje od mobilne verzije, sa pojednostavljenim barom za navigaciju koji nudi bolji pristup videu, igrama, grupama i prodavnicama.
U tekstu objavljeom na zvaničnom kompanijskom blogu, Fejsbuk takođe tvrdi da će se početna stranica sada brže učitavati, dok će prelazak sa stranice na stranicu teći fluidnije.
U novoj veb verziji platforme je sada dostupan i Fejsbukov tamni mod, koji smanjuje zamaranje očiju tokom pregleda sajta u uslovima slabijeg osvetljenja.
Moguće je i kreiranje stranica, grupa, događaja, "marketplace" listinga i drugog sadržaja jednostavnim klikom na "+" ikonicu u gornjem navigacionom polju, pored imena profila, Benchmark.
Novo "Fejsbuk web iskustvo" je moguće pokrenuti klikom na padajući meni u starom Fejsbuku i izborom "Switch to New Facebook" opcije.