Prema izveštaju "TechCruncha", izloženi su podaci o računima za 49 miliona korisnika Instagrama, uključujući influensere i brendove.
Foto: Shuttterstock
Evidencije su uključivale javne podatke prikupljene iz profila korisnika Instagrama, kao i privatne podatke poput telefonskih brojeva i adresa e-pošte. Prema izveštaju "TechCruncha", izloženi su podaci o računima za 49 miliona korisnika Instagrama, uključujući influensere i brendove. Evidencije su uključivale javne podatke prikupljene iz profila korisnika Instagrama, kao i privatne podatke poput telefonskih brojeva i adresa e-pošte.
Prema izveštaju, baza podataka pripadala je indijskoj marketinškoj kompaniji "Chtrboxkoja" povezuje influensere s brendovima i markama koji žele da oglašavaju svoje proizvode.
Prema rečima pripadnika napadnute društvene mreže, razmatra se to pitanje da bi razumeli jesu li opisani podaci - uključujući e-poštu i telefonske brojeve - iz Instagrama ili iz drugih izvora.
„Takođe se raspitujemo kod "Chtrboxa" da bismo shvatili odakle su stigli ti podaci i kako su postali javno dostupni, dodaje, a prenosi MSN koji napominje da se spomenuta kompanija nije oglasila na njihove upite za komentar“, poručila je.
Na stranici "Chtrboxa" stoji da ima više od 184.000 Instagramovih „osoba“ kao klijenata, što je daleko manje od miliona zapisa koji se navodno nalaze u bazi podataka.