Želite više pratilaca na Instagramu? Da li ste razmišljali o promociji svog profila na drugim društvenim mrežama?
Foto: Shutterstock
Ako želite brzo da dobijete više ljudi koji vas prate, možete da počnete da promovišete svoje objave na Tviteru, Fejsbiku, Pinterestu, Jutjubu i, ako je imate, svojoj veb stranici.
Objavljivanje na više različitih mesta samo će privući više ljudi na vašu stranicu, a pomoćiće i ostalima da vide vaše objave i možda dođu do vašeg profila.
Dajte svojem profilu poseban stil
Instagram je veoma vizuelna web stranica - ako neko odluči da prati vaš profil, na to možete da utičete načinom na koji ga predstavljate. Objavljivanje slika u nasumičnom nizu ne pomaže, što znači da morate da razmislite kako ćete aranžirati sadržaj. Najbolji način za privlačenje novih ljudi je stil ili tematika.
Na Instagramu postoji velik broj veoma lepih tematika koje korisnici mogu da koriste za svoj profil te koje će pomoći da se organizuju fotografije. Tim rečeno, veoma je dobar potez razmisliti o kvalitetu pojedinih objava i izgledu samog profila.
Foto: Shutterstock
Pažljivo s "heštagom"
Heštagovi su veoma dobar način privlačenja ljudi ka objavama. Kada ga dodate, razmislite o onome koji je veoma popularan. Na ovaj ćete način ćete privući svakog ko pretražuje određenu temu, kao i one koji samo traže popularni heštag.
Razmislite o opisima
Slika možda vredi hiljadu reči, što ne znači da uvek možete objaviti sliku bez konkretnog opisa. Dalji opisi vašoj publici daju više informacija o tome ko ste i kako objavljujete slike, što znači da dalji opisi objavama daju "humanu" stranu, prenosi Makeuseof.
Pravite zanimljive priče
Pored redovnih objava videa i slika, dobra ideja je baciti pogled na Instagram Stories, prenosi Tportal. Vaš Story ili priča pojavljuje se na vrhu "feedova" vaših pratilaca, a vi joj možete pristupiti klikom na vašu profilnu sliku. Priče vašim pratiocima daju kratke vinjete vaše svakodnevice.
Foto: Shutterstock
Opcija Story je višenamenska, što znači da vam omogućava da koristite slike, videe i prethodno snimljene videe. Čak možete da dodate interaktivne ankete i korisnicima da date priliku da pišu poruke.
Takođe, ne zaboravite da koristite heštagove kako biste im povećali vidljivost. Svaka priča traje 24 sata, s time da najzanimljivije možete da sačuvate u "Highlights" koji će nad vašim profilom ostati sve dok ih ne obrišete.
Objavljujte često
Instagramov algoritam u prvi kadar stavlja nedavno objavljene fotografije. Drugim rečima, stranica će verovatno pre na nečijem "feedu" da objavi objavu ako ste je objavili nedavno i ako je korisnik nedavno vršio interakciju sa sličnim objavama.
Možda nećete moći uticati na ono što će korisnik "lajkovati", ali možete da utičete na ono što objavljujete. Svakodnevne objave su veoma dobar trik kojim ćete privući nove pratioce.