Kompanija Sandvine predstavila je istraživanje koje se bavi odnosom mobilnih aplikacija i mrežnog prometa ostvarenog putem mobilnih uređaja (downstream promet). Evo koja aplikacija troši najviše interneta na mobilnim telefonima.
Foto: Shutterstock
Guglov Jutjub zaslužan je za većinu registrovanog prometa i ima udeo od 37 odsto u ukupnom registrovanom prometu.
Kako Seebiz piše, na dalekom drugom mestu nalazi se Fejsbuk sa udelom od 8,4 odsto, dok se na trećem mestu nalazi Snepčet sa udelom od 8,3 odsto. Instagram ima udeo od 5,7 odsto, dok na samo "surfovanje" internetom otpada 4,6 odsto udela.
Vacap ostvaruje udeo od 3,7 odsto, Fejsbuk video ostvaruje udeo od 2,5 odsto u ukupnom prometu, nakon čega sledi Netfliks sa udelom od 2,4 odsto, a tu je i Eplov Ep stor sa udelom od 2,1 odsto i Guglov Gugl plej sa udelom od 1,9 odsto.