Osnivač Facebooka Mark Zakerberg najavio je na godišnjoj konferenciji ove kompanije velike promene za tu društvenu mrežu ostale aplikacije, verovatno najbrojnije do sada.
Foto: Shutterstock
Osim što će doći do drastičnih promena u dizajnu, šef Facebooka uverava da je plan kompanije da na prvo mesto stavi privatnost i sigurnost korisnika.
Najviše je odjeknula najava o promeni dizajna, pa tako logo Facebooka više neće biti kvadratnog oblika, već kružnog, a prvi put menja se i boja.
Poruke koje će se slati putem Messengera biće potpuno šifrovane što znači da Facebook više neće videti njihov sadržaj. Platforma će biti potpuno integrisana sa WhatsAppom.
Jedna od novina je i da će Instagram uvesti i probnu opciju "privatnog brojača lajkova". Posetioci profila tako ne bi videli broj lajkova dok bi vlasnik profila imao pristup tom podatku.
Takođe, biće više "kratkotrajnih" načina deljenja sadržaja u porukama, što znači da neće biti trajnog zapisao o njima.
Osim toga, objave na Instagramu više neće morati da počnu sa fotografijom ili videom. Sadržaj će moći da se deli koristeć se samo tekstom, stikerima ili crtežima.
"Budućnost je privatna. Znam da, blago rečeno, naša reputacija nije najjača kad je privatnost u pitanju, ali fokusirali smo se na pronalazak načina da zaštitimo privatnost korisnika", poručio je Zakerberg.