Šta su ljudi pretraživali na internetu proteklih mesec dana

Šta su ljudi pretraživali na internetu proteklih mesec dana

Život u kućnoj izolaciji podstakao je ljude za pretraživanje na internetu za proizvodima i aktivnostima koje će ih zabaviti. Britanski Economist donosi listu najčešćih pretraga širom sveta proteklog meseca.

Foto: Shutterstock

Čini se kako je od marta do aprila hleb postao prava internet senzacija. Zainteresovanost ljudi za pravljenjem hleba donela je posebnu popularnost pekarama na društvenim mrežama.

Na primer, londonska breadaheadbakery pekara svaki dan putem Instagrama emituje uživo časove kuvanja. Ova Instagram stranica privukla je 30.000 novih pratilaca u samo dva dana.

Ne samo da se ljudi okreću pravljenju hleba kod kuće kako bi upotpunili vreme izolacije, već i spremanju kuće, organizovanju ormara, vežbanju i svim drugim aktivnostima koje su do juče zapostavljali.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by The Economist (@theeconomist) on

Globalni trendovi pretraživanja interneta u periodu od 2. marta do 1. aprila ove godine pokazuju da su ljudi više zainteresovani za internet crkve, DIY frizure i tegovi.

⁠Ipak, na vrhu liste je toaletni papir o kojem se mnogo pričalo proteklih dana. Čini se kako su ljudi širom sveta i putem interneta tragali za ekološki prihvatljivim toaletnim papirom.

Na drugom mestu su tegovi za vežbanje, a potom slede alkoholne vlažne maramice.

Ljudi su potom tragali i za municijom, odnosno mecima, i zaštitim odelima. Zanimljivo je kako su mnogi tragali i za dostavom cigareta. Na vrhu liste je i pretraga za bideom, a potom su tu hleb i pekač hleba. Mnogi su tragali i za pulsnim oksimetrom.

Zatvoreno za komentare.