Većini ljudi smetaju reklame koje "iskaču" na početku i tokom prikazivanja Jutjub videa, zbog čega je ta internet video platforma najavila promene kada su reklame u pitanju - još reklama!
Foto: Shutterstock
Iz Jutjuba su najavili esperimentalno uvođenje dve tzv. pre-roll reklame na početku videa. To, međutim, znači da reklame biti ređe emitovane za vreme gledanja videa.
Iz Jutjuba procenjuju da će, na taj način, ostvarivati i do 40 odsto manje prekida zbog reklama tokom gledanja jednog videa.
"Pre-roll" reklame, na početku videa, će takođe biti moguće "preskočiti".
Foto: Shutterstock
Iako 40 odsto možda zvuči mnogo, odluka Jutjuba donata je kao reakcija na rezultate istraživanja koje je pokazalo da su korisnici "prilično osetljivi" na često pauziranja videa, posebno u slučajevima kada korisnici gledaju duže video snimke.
Novi način prikazivanja reklama će za desktop verziju Jutjuba biti uveden ove godine, nakon čega će je dobiti mobilnu i TV verzija.
Nove promene će, po svoj prilici, biti dobra vest i za oglašivače, budući da su iz Jutjuba saopštili da je, tokom prvih testova, izmereno ukupno povećanje reacha za 8 do 11 odsto.