U današnjem materijalnom svetu (na žalost) vrlo je važno koje marke nosite na sebi, ali je možda i još važnije koji telefon imate.
Foto: Shutterstock
U konstantnoj trci za skupim stvarima često se gubimo u brendovima i sami postanemo deo njih, kao njihovi verni potrošači. Međutim, da li ste se pitali šta zapravo znače sve te marke koje nosite na sebi?
Osnivač Samsunga želeo je da se njegova kompanija zove po korejskoj reči za "tri zvezde", jer je hteo da se razvija i bude velika i blistava kao zvezde.
Foto: Shutterstock
Simbolika potiče iz budizma i izreke: "Za budistu, zrno pirinča veće je od cele planine". Takođe, označava i želju Xiaomi-ja da od nečeg malog napravi nešto veliko.
Foto: Shutterstock
Za ime je zaslužan Stiv Džobs, a smislio ga je kada je bio na voćnoj dijeti, pa je mislio da može zvučati "zabavno".
Foto: Shutterstock
Ime potiče od natpisa koji je osnivač slučajno video na zidu - "zhonghua youwei", što znači "Kina obećava". Skraćenjem ove dve reči nastao je "Huawei".
Foto: Shutterstock
Morate priznati da i nisu bili baš inspirativni kad su smišljali imena za čije se proizvode ljudi utkruju da ih poseduju.