Šta najviše volimo da koristimo na Vajberu?

Anketa koju je Vajber sproveo na uzorku od 13.000 ljudi, kako bi sagledao navike korisnika kada je upotreba četa i poziva u pitanju, pokazala je dva očigledna trenda, kada je naš region u pitanju.

Foto: Shutterstock

Srbi, Hrvati, i većina stanovnika regije srednje i istočne Europe, vrlo su izbirljivi kada je u pitanju privatnost. Nešto tolerantniji, po ovom pitanju su u zemaljama poput Slovenije, Mađarske i Grčke.

Slanje tekstualnih poruka i dalje je omiljeni način komunikacije sa uskim krugom prijatelja. Tako se izjasnilo 73 odsto ispitanika iz Srbije, iza kojih slede Grci sa 67 odsto, a i među Hrvatima je visok procenat.Gotovo 68 posto preferira ispitanika klasične tekstualne poruke umjesto videa i glasovnih poziva.

Skoro 68 odsto ispitanika preferira klasične tekstualne poruke umesto videa ili glasovnih poziva. Takav rezultat odgovara svetskim trendovima, koji poslednjih godina pokazuju da se ljudi masovno oslanjaju na pisanu, umesto na glasovnu komunikaciju, kažu u Vajberu.

Foto: Shutterstock

Za 16 odsto učesnika ankete iz Hrvatske nalepnice (stikeri) su najbolja stvar kada je "čet" u pitanju. Taj procenat je nešto malo manji nego na mađarskom, češkom, srpskom i slovenačkom tržištu, gde stikere preferira više od 20 odsto anketiranih. Na globalnom nivou, skoro 60 odsto svih korisnika Vajbera najviše koristi upravo stikere.

Kada je sam Vajber u pitanju, učesnici ankete kao prednosti njegovog korišćenja ističu bezbednost podataka (57 odsto), i napredne opcije upravljanja porukama.

Pročitaj još