Viber postoji već osam godina, a u prve četiri godine generisao je veliki broj korisnika, da bi ga 2014. godine za milijardu dolara kupio japanski gigant Rakuten. Danas ima oko milijardu registrovanih korisnika, koji konstantno očekuju nove opcije, te jednostavniju komunikaciju.
Foto: Shutterstock
Glasovne poruke se obično koriste zato što su brže i jednostavnije, budući da većina korisnika brže govori nego što kuca.
Tako i u okviru Vibera raste broj poruka koje su poslate u audio formatu, a eksperti pretpostavljaju da je do toga došlo zato što se sve veći broj korisnika navikava da zadaje glasovne komande digitalnim asistentima, te se ta navika prenosi i na komuniciranje sa drugim korisnicima.
Foto: Shutterstock
Tako je maksimalna dužina glasovne Viber poruke produžena na 15 minuta, te u nju može da stane čitav monolog sa velikim brojem informacija.
Iako su brže kada je slanje u pitanju, glasovne poruke su ipak nezgodnije od tekstualnih, budući da ih nije moguće preslušati u svakoj situaciji, pa je Viber najavio opciju koja će u budućnosti glasovne poruke prevoditi u tekst, a kako bi, na kraju, svi bili zadovoljni.