Zaposleni u restoranima trude se da njihovi gosti potroše što više novca, a u svojoj se nameri služe raznim trikovima, a važan je svaki detalj. Od vašeg ulaska u restoran pa sve do tanjira u kojem se hrana nalazi, otkriva Bright Side.
Foto: Shutterstock
Često je u restoranu hrana servirana na velikim tanjirima kako bi gosti mislili da su dobili velike porcije hrane. Ista količina hrane mogla bi stati i na manji tanjir, ali ovo se radi zbog vizualne manipulacije.
Jeste li primetili da se sokovi vrlo često toče u visokim i uskim čašama? Ovo je tako jer ljudi koji dolaze u restorane misle kako visoko znači i više soka, dok je količina u tankim i visokim te debljim i širokim čašama zapravo ista.
Neki restorani stari hleb koji niko nije pojeo često samo podgreju i ponude ih idući dan novim gostima.
Foto: Shutterstock
Na jelovniku se vrlo često odmah na prvom mestu nalaze najskuplja jela kako bi upravo to prvo videli gosti, a potom i naručili.
Verovatno ste primetili muziku koja svira u pozadini dok jedete ili ispijate piće. Naime, dokazano je kako, na primer, klasična muzika utiče na to da se ljudi osećaju cenjeno i samim time su spremni potrošiti više novca na hranu.
Nekada posebno ime na jelovniku znači i da je viša cena obroka. Pokazalo se kako drukčija, čak i strana imena hamburgera, bitno povećavaju njihovu kupovinu. Sofisticiranije ime zvuči mnogo bolje i ljudi će pre kupiti nešto takvo.