Reklame su veoma važne, ali postoji i niz trikova kojima se služe kompanije kako bi privukle kupce.
Foto: Shutterstock
Možete imati najbolji proizvod na svetu, ali ako niko ne zna za njega ili nemate privlačni slogan i reklamu, ništa vam ne vredi. O tome svedoči i niz zabavnih i neverovatnih činjenica koje govore u prilog tome da je reklama u današnjem svetu veoma važna.
Po nazivu biste zaključili da se namaz Filadelfija pravi u ovoj saveznoj američkoj državi. Ali nije tako. On je nastao u Njujorku a trgovci su mu dali naziv Filadelfija jer je ovo područje bilo poznato po mleku i mlečnim proizvodima.
Foto: Pexels
Prodaja krofni porasla je za 29% u Južnoj Koreji kada su putnici u autobusima bili izloženi mirisu sveže pečenih krofni. Uz to su i slušali džingl za Dankin Donats.
Domino's Pica je u Rusiji 2018. godine rešila da nagradi one ljude koji su spremni da istetoviraju njihov logo. Nagrada je bila 100 pica godišnje, tokom 100 godina. Vrlo brzo su shvatili da moraju da prekinu promociju: izazov je prihvatilo 350 ljudi.
Čovek koji je dizajnirao Pringles, sistem za pakovanje hrskavog krompira, bio je toliko ponosan na svoje dostignuće da je tražio da bude kremiran, a njegov pepeo stavljen u jednu takvu kutiju za čips. Fredrik Džej Baur iz Sinsinatija bio je organski hemičar i tehničar za skladištenje hrane koji se specijalizovao za istraživanje, razvoj i kontrolu kvaliteta.
Foto: Shutterstock
Victoria's Secret se nekada obraćala muškarcima jer je ideja bila da partneri kupuju donji veš svojim damama. Danas je pristup promenjen pa se ova kompanija prvenstveno obraća ženama.
Majice postoje od 1904. godine a prvobitno su bile dizajnirane za muškarce koji nisu znali da prišiju dugme. U početku su bile deo donjeg veša iz jednog dela i više su ličile na kombinezon. Na prednjem delu se ovaj veš zakopčavao sa mnogo dugmadi, što je muškarcima pravilo veliki problem.
Foto: Shutterstock
Onda su odlučili da gornji razdvoje od donjeg dela i da uklone sve dugmiće. Majice su vrlo brzo postale veoma popularni odevni predmet, pre svega zahvaljujući filmskim ikonama Marlonu Brandu i Džejms Dinu.