Bilo da izrađujete rukotvorine ili se bavite nekim onlajn poslom za koji vam dopunjava budžet ili mislite da hobi može da preraste u posao, trebalo bi ozbiljno da pristupite građenju poslovnog imidža. Sledećih šest koraka može vam pomoći da najlakše pokrenete posao prodaje vlastitih proizvoda.
Izaberite područje
Foto: Pexels
Trudite se da izaberete profitabilno područje koje dosta dobro poznajete. Moraćete da utvrdite i moguće probleme, ali i konkurenciju s kojom ćete odmeravati snage. Ovo će vam olakšati i osmišljavanje proizvoda koji želite da ponudite i njegovu prodaju.
Upoznajte ciljano tržište
Foto: Unsplash
Nema boljeg i bržeg načina do zadovoljnih mušterija, od poznavanja njihovih tačnih želja i potreba. Pre nego što krenete u razvijanje nekog proizvoda i njegovu prodaju, porazgovarajte s nekoliko potencijalnih klijenata. Uključite se u razgovore, forume na internetu, saznajte sve što njih zanima vezano za vaš proizvod, šta im se sviđa, šta im smeta. Saznajte njihove sklonosti, kupovnu moć i ostale elemente koji bi mogli da uiču na kupovinu vaših proizvoda.
Proverite svoje resurse
Foto: Unsplash
Nemojte krenuti u proizvodnju pre nego što se uverite da možete posao obaviti do kraja. Ako ste se odlučili na proizvodnju nečega, budite sigurni da imate dovoljno materijala potrebnih za izradu, dovoljno zaposlenih i budžet iz kojeg ćete pokrivati sve ostale nepredviđene troškove.
Pomognite klijentima
Foto: shutterstock
Kako bi vaši proizvodi postali vredniji i potrebniji potencijalnim klijentima, pobrinite se da ono što nudite bude usmereno ka poboljšanju kvaliteta njihovog života.
Testirajte svoje proizvode
Foto:Shutterstock
Uverite se da su proizvodi koje planirate da ponudite nešto što je stvarno potrebno. Dajte svoj proizvod poznanicima koji će vam iskreno reći šta misle o njemu. Pitajte šta bi moglo da se poboljša, a predloge shvatite ozbiljno.
Reklamirajte svoj proizvod
foto:Pixabay
Bez obzira na to koliko kvalitetan proizvod imate, danas više ništa ne prolazi bez marketinga i oglašavanja. U skladu s budžetom osmislite strategiju i držite je se . Reklamirajte se preko interneta, letaka, na forumima...