Rođendani, poslovni uspesi, veridbe, venčanja, diplomiranje… Kao što vidite, povoda za slavlje je bezbroj, a da li postoji bolji način da obeležite važan događaj od organizovanja posebne i nesvakidašnje proslave koja će svakome ostati u sećanju?
Foto: Pexels
Naravno, osim odluke da organizujete proslavu, potrebno je mnogo vremena, truda, ideja i inspiracije kako bi sve prošlo u najboljem redu i kako bi bilo baš onako kao što ste i zamislili.
U nastavku teksta pročitajte nekoliko saveta za organizaciju događaja za različite povode, uz koje će ceo proces proći efikasnije i uspešnije.
Kao što smo već rekli, organizovanje događaja oduzima mnogo vremena. A to je ono što svakom od nas fali zar ne? Zato veliki broj ljudi svaki sledeći korak nakon odluke da prirede proslavu prepuštaju profesionalcima, pogotovo ukoliko je u pitanju zabava za veći broj ljudi.
Organizacija proslave uz Fiesta Events znači da ne morate brinuti o svakom segmentu organizacije, već tu brigu prepustiti iskusnom timu koji će sve ovo učiniti umesto vas.
Na taj način dobićete proslavu koju ste oduvek želeli, ali bez stresa i nervoze koje njena organizacija i planiranje podrazumeva.
Ukoliko ste pak odlučili sami da se zaputite u ovu pustolovinu, potreban vam je plan aktivnosti. Iako vam možda ne deluje da vam je potreban detaljan plan za organizaciju jedne proslave, ona obuhvata različite segmente koje morate obuhvatiti, kao i brojne stvari unutar svakog segmeta.
Iz ovog razloga, veoma često možete da zaboravite određene zadatke ukoliko ih nemate zapisane na papir. Dakle, plan sadrži sve što je potrebno obaviti, po redosledu kojim će se aktivnosti obavljati, U njemu treba da se nađu sve važne stavke, poput datuma i vremena proslave, lokacije, gostiju, hrane i pića, dekoracije, muzike i aktivnosti.
Kako biste bili sigurni da će se vašem pozivu odazvati najveći broj zvanica, potrebno je da ih obavestite o proslavi na vreme. Ovo možete učiniti različitim pozivnicama koje su u skladu sa temom i povodom proslave. Primera radi, ukoliko je u pitanju dečiji rođendan, pozivnice treba da budu što šarenije i zabavnije, dok su pozivnice za proslavu poslovnih uspeha elegantne i svedene.
U poslednje vreme sve su popularnije digitalne pozivnice - pozivnice koje se dele preko društvenih mreža. One značajno olakšavaju podelu pozivnica svim zvanicama, a na njima trebaju da se nađu najvažniji podaci - vreme početka proslave, lokacija na kojoj se ona nalazi, kao i datum njenog održavanja i dodatni podaci koje smartate važnim.
Foto: Pixabay
Ukoliko već imate ideju kako će prostorija biti ukrašena, prilikom odabira prostora vodite računa da on bude usklađen sa temom proslave. Kada odabirete temu, razmislite o uzrastu i interesima vaših gostiju, kao i o prilici koju slavite.
Na primer, ako organizujete rođendansku zabavu za dete koje voli superheroje, zabava sa superherojima bi bila odlična ideja. Slično tome, ako organizujete proslavu penzionisanja za kolegu koji voli da putuje, zabava sa temom putovanja bi bila prikladna.
Kada ste odabrali temu, koristite je kao vodič za sve aspekte zabave - od dekoracija do hrane i pića, pa čak i aktivnosti. Na primer, ako ste odabrali temu plaže, možete ukrasite mesto dekoracijama poput loptica za plažu, kantica sa peskom i školjki i služiti hranu poput šiša sa voćem i jela od morskih plodova. Takođe možete planirati igre i aktivnosti inspirisane plažom, poput takmičenja u limbu ili takmičenja u gradnji peščanih dvoraca.
Fotografije su važan deo bilo koje proslave, jer vam omogućavaju da zabeležite nezaboravne trenutke i uspomene sa gostima. Postoji nekoliko načina na koji možete osigurati da imate nezaboravne fotografije sa svoje proslave.
Jedan od načina je da unajmite profesionalnog fotografa koji će se pobrinuti da uhvati najbolje trenutke sa vaše proslave.
Ako unajmljujete profesionalca, proverite da li on ima iskustva u fotografisanju sličnih događaja i pitajte ga da li ima portfolio koje možete pogledati. Takođe, imajte na umu da angažovanje profesionalnog fotografa može biti skupo, ali kvalitetne fotografije su vredne svakog dinara.
Ako ne želite unajmiti profesionalnog fotografa, još uvek možete osigurati da imate nezaboravne fotografije. Na primer, možete zamoliti prijatelja ili člana porodice da se pobrine za fotografisanje. Ili možete postaviti foto kutak na proslavi sa rekvizitima poput perika, naočara za sunce i okvira za slike kako bi vaši gosti mogli sami da se slikaju i zabeleže uspomene na proslavu.
Ono što razlikuje uspešnu od neuspešne proslave su detalji. Nadamo se da smo ovim tekstom uspeli da vam ukažemo upravo na detalje koje ne smete zaboraviti i da smo vam pomogli pri organizaciji proslave koju će svi pamtiti. Uz dobru organizaciju vremena i zadataka, ceo proces će proći uz minimalno stresa.